Barnehagen vår

Nubben barnehage er en privat 3 avdelings barnehage som eies av Bergen Døvesenter. Den ble åpnet 25.mars 2008, er veldig koselig og originalt utformet.

Nubben barnehage består av 42 barn, (barna er hørende) og avdelingene heter Tripp, Trapp og Tresko.

Barnehagen disponerer storsal som vi bruker jevnlig til ulike gymaktiviteter og andre fellesaktiviteter vi har i barnehagen.

Vi ønsker at barna skal oppleve livskvalitet. Helt grunnleggende er omsorg og trygghet, og vi skal behandle barna med respekt og vise dem tillit. Hvert enkelt barn skal føle at de er like viktig, og vi vil anerkjenne barnas egne opplevelser.

Ved å velge Nubben barnehage for ditt barn, gir du barnet ditt et trygt og rolig sted å være. At vi bare er 3 avdelinger gjør at alle barn og voksne kjenner hverandre godt, og dermed ligger alt til rette for en harmonisk hverdag for de søte små.