• Kjempekoselig sommerfest i barnehagen

• Søndagstur til Fløyen

Takk for en kjempefin tur til Fløyen, heldige med været var vi i år også!

• Foreldreundersøkelsen i barnehagen 2022

• Barnehagedagen 2023

Vi markerer årets Barnehagedag tirsdag 14.mars med utstilling/ kollasj av noen av barnas produkter. Formålet er å synliggjøre hva barna får oppleve, erfare og lære i barnehagen. Årets markering setter søkelyset på betydningen av flere ansatte i barnehagen. Tema er "Liten og stor". Velkommen!

• Å bry seg er også smittsomt

Fredag 12. mars 2021 er ettårsdagen for nedstengingen av Norge. Den dagen blir det en stor markering av innsatsen i Barnehage- Norge under pandemien. Markeringen handler om omsorg og om å bry seg om hverandre. Det handler om å gi anerkjennelse til alle som i løpet av de siste månedene har lagt ned en ekstra stor innsats.
    Vi markerer dagen med vaffelkos sammen med barna.

• Fine vinterdager i barnehagen

• Velkommen til nytt barnehageår

Velkommen små og store til et nytt barnehageår. Tenker mange er ekstra spente. Vi gleder oss til å møte dere igjen alle sammen, nye barn og foreldre, og de som allerede går her. Sammen skal vi lage Nubben barnehage til det beste sted å være for barna.

• Lekekjøkken

Gleder oss til å ta i bruk det nye lekekjøkkenet :)

• Vil redusere bruk av plast

• Dikt: Gode barndomsminner på Tripp